Wednesday 6 April 2016

Pradžia

O pradžia yra jau nebe pradžia, o momentas, kai nebegalima daugiau, kai nebeištveriu ilgiau, savaime niekas nepraeina ir nepraėjo, nors iš savo buities išmečiau skalbiklius, šampūnus, kosmetiką, nes graudžiausiai atrodo mano veidas, esu kaip paauglė, nors pauuglystėje per daug nekentėjusi nuo įvairių bėrimų, šiuo metu ne tik atrodau, bet ir jaučiuosi irzli, pavargusi, išvargusi nuo niežulio, nuo prasto miegojimo, nuo nuolatinių virškinimo sistemos sutrikimų.

Visą kelionė į pabaigos pradzžią prasidėjo balandžio 2 dieną, kai man buvo atliktas pirmas maisto netoleravimo testas. Pats testas šiek tiek įtartinas ir kaip aš juokauju iš kosmoso, bet jaučiau, kad įprastinis testas gali nebūti efektyvus dėl paprastos priežasties mano simptomai nėra tokie, kurie reikalautų staigios gydytojo pagalbos ar galbūt vaistų.

Nuo šios dienos pradedu savo pavalgymų ir savijautų žurnalą, kuris tikiuosi man padės atrasti ir išsigryninti, kas mane nuolatos šitaip negailestingai žaloja.

No comments:

Post a Comment